min helg

Lördags förmiddagen började med att besöka sydpoolen tillsammans med syster min. Blev 20 längder för min del. Kände att det fick räcka med tanke på att min förkylning inte släppt helt än.



Efter sydpoolen så blev det en sväng på stan med syster för en liten fika innan vi träffade Anna och barnen en kortis och Camilla fick träffa sin bästa vän Justus som hon alltid blir så glad att träffa. Så kul när Camilla annars har lite svårt med småbarn och när hon träffar Justus blir hon så lycklig.

          

Senare när de andra åkt hem kom Anna ner och träffade mig. Vi gick runt och kolla lite i butikerna och hittade en ny mössa. Tredje mössan den här veckan som jag handlat. Mysigt med mössor när det börjar bli så här kallt ute. Efter det blev det att gå till tratten och fika för att slippa kylan. Under fikan fick vi även finbesök av Annas Mattias!


Efter stan blev det att åka hem till syster till min för Lördagsmys med filmtittande och bara vara. Ett riktigt bra avslut på Lördagen.



Idag blev det en promenad hem till syster och vidare till willys för att hjälpa henne att panta all pant hon hade hemma. Sen så handlade vi innan vi begav oss hem till henne igen. Har varit en riktigt lugn Söndag med tv tittande. Innan jag åkte hem bjöd Camilla på god middag, Fetaost sallad, hemmagjord klyftpotatis, kycklingfile, tzatsiki och vitlöksbröd. Riktigt gott.



Maten ser lite bränd ut på bilden men det var den inte utan den var riktigt god! Tack snälla och underbara syster :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Och vem är Mattias???

2011-10-09 @ 22:29:06
Postat av: Mikaela

Annas kille :)

2011-10-09 @ 22:35:20
URL: http://mickilele.blogg.se/
Postat av: LucyLou

Mmm, vilken god mat:-) Tänk om man orkade göra så avancerad mat:-p

2011-10-09 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0