Kalas och Justus vakt

Denna helg har varit väldigt stillsam. I Fredags efter jobbet blev det bara en väldigt lugn kväll med Idol på tvn. Skönt efter en jobbvecka.

Lördagen började med en tidig dag då jag först hämtade upp Hampus och Justus och åkte till Mölnbo för att fira att Hampus blivit 3år. Barnkalas med full fart. Hamupus verkade nöjd iaf och det är huvudsaken!

       
     
     

Efter kalaset så tog jag med mig Justus hem till min syster och umgicks med henne i hela kvällen och natten. Eftersom Camilla tycker om Justus så mycket blev hon superglad och var det ända till kl 6 imorse när Justus sovit klart. Då var han inte så skoj längre utan Camilla valde att stoppa toapapper i öronen istället.

     

Idag efter att Anna hämtade Justus träffade jag andra Anna på stan och gick runt och tittade i affärerna. Södertälje är verkligen en tråkig stad när de kommer till shopping. Man går igenom den på 5 minuter. Inte konstigt att det oftast blir shopping via internet. Men var iaf mysigt att träffa Anna.



Avslutade denna Söndagskväll med att göra ett besök till kyrkogården och plantera lite ljung och tända ljus på Mormor och Morfars grav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0