Födelsedagspresent

Har suttit och fundrat på vad jag ska köpa för present till en kompis son som blir 3 år nästa vecka. Har redan köpt en men ville hitta något mer. Har nu hittat en bok som jag klickat hem och hoppas på att den ska hinna komma innan dess. ville inte bara köpa någon för att köpa utan hittade en bok med ett bra budskap. Alla familjer ser inte lika ut. Hoppas att han ska gilla den. Finns en hel serie av den. Tycker han om den kanske man kan köpa nästa sen.

Här kommer en liten beskrivning av boken.

Girafferna Jösta och Johan vill ha ett litet barn, fast de är av samma sort, likadana och likadan. De ger sig ut på savannen för att hitta ett barn och bli en familj. Men blir de så lätt som de tänkt sig? Blir det som de vill?

Till boken kommer även en cd skiva där författaren läser upp boken. Hittade den på cdon.se


Kommentarer
Postat av: Annele - Småbarnsmammas vardag

Den blir nog bra till honnom, skulle jag tro. Själv höll jag på att få håravfall pga att inte hitta något bra, men skam den som ger sig.. Hittat något som jag hoppas blir uppskattat =)

2011-10-06 @ 15:43:14
URL: http://mammapappatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0