Helgen

Ja då var den här helgen över då. I Fredags efter jobbet så åkte jag hem till min syster och bara umgicks och tog det lungt. Ganska skönt att bara vara. Blev en tidig kväll.

Lördagen spenderades först med ett stanbesök med Anna, Henke och barnen. Klippte min lugg som jag har behövt länge nu men inte blivit av. Har även lyckas färga utväxten så nu är jag nöjd. Efter stan blev det att åka hem ett tag och ta det lungt innan jag åkte ner för att möta Anna och gå ut och äta. Blev Indiskan. Mums säger jag. Deras mat är fantasktiskt god. Efter middagen åkte jag vidare hem till Petra för lite ciderdrickande innan det bar iväg till Torekällberget. Riktigt lyckad kväll.



Söndagen spenderades hemma hos kära Mamma då det var morsdag. Hon fick en klänning och en massa rosor av mig och Camilla. Såg ut att bli nöjd så vi får hoppas det också. En väldigt lung och stillsam dag med mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0