dop och stenungsund

Nu var det allt för längesen jag skrev något igen men blir inte riktigt av att jag gör det men nu tänkte jag att jag kunde uppdatera lite iaf från vad som hänt.

Den 8/5 -11 döpte Anna och Henke deras lilla Justus så då var det dop för hela slanten den dagen. Jättefint dop. Vårdinge kyrka ligger så fint och vädret var toppen så kunde inte bli bättre. Här kommer bilder från den dagen.







Nu i helgen som var så blev det ett besök i stenungsund för mig, Anna och hennes barn. Moa fyllde 2 år så då passade vi på att åka ner. På Lördagen blev det en sväng till Nordens park. ( en djurpark med utrotningshotade djur) Efter det åkte vi till en strand i närheten och grillade innan vi åkte hem till Annele med familj för att fira Moa med jordgubbstårta. Kvällen bjöd på lite cider och pinacolada. Söndagen var väldigt lugn och stillsam innan det bar hemåt igen. En riktig myspys helg var det. Tack alla.








Kommentarer
Postat av: @nn@

jag va med oxå det va utanför mig ju!

2011-05-24 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0