Thailand, Koh samui

Ja då var vi äntligen framme på stutdestinationen efter nästan en halv dags redande. Resan gick bra men var lång. Blev ingen sömn. Gick inte alls så nu efter att vi varit framme ett par timmar och hunnit med att bada lite så får det bli en powernap innan det blir middag men mer.



Påväg från kalla Sverige



Jag och syster på planet



Fin utsikt från planet



Farmor överlycklig att vi äntligen är framme



Blev några bacardi i hotellresturangen med Pappa och Bitte medan vi väntade på våra rum



Doppade fötterna i det varma havet också under tiden vi väntade



Sen blev det ett litet dopp i den sköna poolen innan lunch



Min fina Farmor

Nej nu är det dags för sängen en sväng. Kommer mer bilder och annat skoj sen när jag är lite piggare. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: @nn@

wow du är i THAILAND nu fattar jag det, men va skoj :) hur varmt har ni det i poolllen ???? Hur varmt e det ?



Hotellet e det fint?



KRAM

2011-02-06 @ 10:45:11
Postat av: Annele

Aaah vad härligt..

2011-02-06 @ 18:21:01
URL: http://mammaannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0