Sista Dagen i Thailand

Ja det var ju ett par dagar sedan jag kom hem från Thailand men har inte hunnit med att blogga ännu men tänkte att jag skulle uppdatera om sista dagen i Thailand och resan hem till kalla Sverige igen.

Dagen spenderades vid poolen hela dagen och njuta av de sista soltimmarna. Blev en sista god drink där också. Eftersom vi inte behövde åka till flygplatsen förren kl 18 på kvällen så hade vi ju som sagt hela dagen på oss att bara ta det lungt och njuta.



Efter att väskorna var packade och jag och Farmor sagt hejdå till Alla bar det av till Flygplatsen på Koh samui. Jättefin och mysig flygplats. Helt öppet och nästan allt utomhus. När vi sen kom till Bangkok så var det nog den största flygplats jag varit på någonsin. Hur stor som helst och hur många våningar som helst. Planet var 1 och 15 sen så inte allt för roligt men när vi sen kom iväg så lyckades jag iaf sova nästan 9 timmar på planet. Riktigt skönt för då gick tiden riktigt fort. När vi sen kom fram till Arlanda och kom ut där var det -24 grader ute. Brr säger jag bara. 55 grader kallare än Thailand. Hade gärna stannat en vecka till med alla andra men det var en superresa och absolut inte den sista gången jag åker dit. Tack snälla Stefan som hämtade mig på Arlanda. Mycket uppskattat så tidigt på en Lördagmorgon!



Kommentarer
Postat av: Håkan!!

Farmor och jag har tittat in!Var har du kortet på farmors fötter?Trevlig blogg hälsar Farmor och Håkan

2011-03-28 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0