Packa

Ja nu har jag försökt mig på att packa i ca en timma och när man går igenom allt här hemma så känns det som att allt skulle vara bra eller nödvändigt att packa med. Är snart klar men vägde väskan och den väger redan 17 kg. Inte bra. Måste nog kolla igenom det där igen. Behöver jag verkligen så mycket kläder med mig? Nej skulle nog de flesta säga för ja det är såååå billigt i Thailand och så men tänk om man inte hittar något som man vill ha då?? Då står man där utan kläder. Fick jag välja skulle jag nog plocka med mig ännu mer än jag redan packat ner men ska nog ta ut lite ur väskan iaf. Något lär man ju hitta där som man vill ta med sig hem sen.

Ja önska mig good luck så jag får ihop allt och att jag ska klara 20 kg gränsen. Ska även få med mig pappa och bittes 2 kg hushållsost som de önskat att få ner. Den måste också ingå i denna packning. Ja på något sätt ska jag väl iaf få med mig det mest nödvändiga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0