Lugn dag

Idag har varit en väldigt lugn och stillsam dag. Dagen började med lite sol och bad i havet innan jag gick till frisören för att rakpermanenta mitt hår. Nu är det rakt kan jag lova. 3 timmar tog det och 4 tvättningar och två plattningar och en massa rök från något vatten men nöjd är jag :D

Efter det blev det en sväng till poolen igen och solen. Skönt. Har en ca 35 grader varmt varje dag här nere så ska inte klaga.

Efter en stunds vila så var det Camillas tur för rakpermaneta håret. Hon vart riktigt nöjd hon med. Sen har vi bara tagit det lungt och kollat lite och ätit middag och bara varit. Alla här nere är sönderbrända. Farmors fötter är stora som klot och Camilla är helt svullen i hela ansiktet. Själv har jag klarat mig riktigt bra. Inte bränd än så länge. Imorgon blir det nya tag så då får vi se ifall folk är lite piggare.


Kommentarer
Postat av: @nn@

Hejsan shit din farmors fötter ser ut som stora fotbollar hur har hon lyckas då dem så stora herre gud.



Här VRÄKER det ner MER SNÖ ÅÅÅÅ inge sol idag suck =(. Hoppas du har det gött i varmen, själv sitter jag räknar ner tiden till mötet. Skickar mail på fb



KRAM

2011-02-10 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0