dagen i bild


Farmor vid poolen


Camilla


Sen blev det ett dopp i havet. Varmare där än i poolen


Kim


Dricker en malibu beach vid poolen


Poolhäng


Thailands fina elledningar


Camilla och Farmor redo för kvällen


Farmor och jag


Camilla visar mig hur man äter nudlar med pinnar genom att snurra alla nudlar runt båda pinnarna


En god tequila sunrise


Bitte


Farmor och vi andra står och väntar på thai pannkakor. Goda var dem och vilken snitts han hade


Jag


Bitte, Jag, Camilla och Farmor äter pannkakor innan det var dags för hemgång


Kommentarer
Postat av: @nn@

Du ser ut ha det super bra där nere, lever rövare ;) vilka drinkar du fåt värsta LYX! Se till ta hem sådan till mej sen va :P. Hur varmt har du där nere, snygg överdel :) va det den du beställde på HM? Bikini eller hur man ska kalla de?



kram

2011-02-07 @ 19:09:11
Postat av: Mikaela

Ja det är väl en närmare 35 grader på dagarna och 28 på natten :D Ja det är en badräkt och det var den jag köpte men den är köpt på halens

2011-02-08 @ 12:29:26
URL: http://mickilele.blogg.se/
Postat av: cajsa

ser ju riktigt nice ut.. inte alls avensjuk =)

2011-02-08 @ 12:35:16
URL: http://metrobloggen.se/zessa83
Postat av: @nna@

alltså du mikkis du får ta me dej dem där dinkarna till mäj sen, hur går de me alkholen du skulle ju festa varje kväll ;)

2011-02-08 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0