Stenungsund/Göteborg

Ja snart är denna helg över men den har varit fantastisk roligt. Var längesen jag hade så skoj. Efter jobbet i Fredags hämta Hilkka och Harri upp mig och sen bar det ner till Stenungsund för att överaska Mats som fyller 30 år. Han hade ingen aning om att vi skulle komma och vart väldigt överaskad.

Lördagen var det ett väldigt späckad men rolig, En dag för Mats! Det började med att jag blev väckt innan kl 7 på morgonen och efter vi alla vaknade till liv åkte vi hem till Petri och Sara för att göra oss iordning och ta en snabb sväng på stan där innan alla Mats överaskningar skulle börja.



Sen bar det av för att hämta upp Mats och möta upp alla andra och köra gokart som var den första aktiviteten för dagen. Måste säga att det var riktigt roligt. Trodde att det skulle vara skitläskigt men nej det vara bara asroligt och sist kom jag inte heller. Vilket var imponerande utan bara näst sist men man får vara glad för det lilla.





Efter gokarten så begav vi oss till en restaurang inne i Göteborg där det var bokat bord för oss alla. Riktigt god mat var det och efterrätt också.



Efter middagen var det discobowling på schemat. Fyra banor var uppbokade för oss och jag spelade med Annele och Annika och det gick riktigt bra faktiskt. Vann gjorde jag. Inte illa det.



Efter bowlingen kände vi att vi inte riktigt ville att kvällen skulle ta slut. En del åkte hem men vi fortsatte med förfest hemma hos Daniel och Annika (Mats bror och tjej) Blev en hel del drinkar och shottar och skoj där hemma innan vi gick ut på ett uteställe där på tjön. Riktigt bra ställe måste jag säga. Där blev det ännu mer att dricka och jag och Annele kom inte i säng förren kl 4.30 imorse. En riktigt lyckad dag och kväll måste jag säga.



Blev ingen lång sovmorgon idag heller. Moa och Hugo kom hem tidigt i morse så innan kl 9 blev jag väckt idag så ja knappt 5 timmars sömn men det var de värt :) Framåt eftermiddagen bar det hem till Södertälje igen och nu sen jag kom hem har det bara varit att sitta och glo på tv och slappa lite innan det blir dags för sängen. Tack allihopa för en väldigt lyckat helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0