Stenungsund besök och Bröllop

Ja nu var det jättelänge sen jag uppdaterade igen men varit full fart och har knappt suttit vid datorn men tänkte uppdatera de sista dagarna.

I Onsdagskväll kom Annele med barn och Sara från Steungsund hem till mig och sovit. Kul med full fart här hemma. De kom ganska sent så blev bara lite prat innan sängen kallade.

I Torsdags efter jobbet träffade jag upp dem på stan och vi gick runt lite på stan och satt nere vid maren och njöt av det fina vädret innan vi åkte hem och åt mat och gick ut till lekparken och lekte. Blev en sen kväll med prat in på småtimmarna.



I Fredags efter jobbet blev jag upphämtad av Petra och det bar av dit tillsammans med Annele och Sara för lite förfest och sen utgång. Senare under kvällen dök även fler upp till sällskap. Planen var Stockholm men blev istället till slut flamingo och 550. En lyckad kväll helt klart. Hemma och i säng vid 4:00



Efter inte allt för många timmars sömn så blev det en tidig uppgång i går Lördag. Bröllop stod på schemat mellan Kim och Matilda. Riktigt mysigt bröllop och de var riktigt fina. Var ett litet bröllop med 10 gäster. Efter vigseln blev det lunch på glashyttans värdshus. Tack för en fin dag och Grattis till er igen!







Efter bröllopet åkte jag och mötte Annele och Sara. De var sugna på en utekväll till så blev att åka hem till mig och fixa oss iordning innan det bar av till Stockholm denna gång. Vi gick till Södermalm - Ett ställe. Verkligen en toppenkväll. Med dans och fast till sent. Ett Ställe kan jag varmt rekomendera till er som inte varit där. Efter nattbuss och promenad kom vi hem och isäng vid kl 5.30 imorse men det var det värt!



Idag åkte de hem igen till Stenungsund men det har verkligen varit en toppenhelg. Tack för besöket :) Vädret har varit fantstiskt idag så blev att åka ner till stan och träffa Anna och Catrin för att äta en kycklingsallad i solen, sen satt vi och njöt vid maren i flera timmar. Pratade, skrattade och bara hade det skönt.


Kommentarer
Postat av: @nn@

jag spannnade in HAN!!!!!

2011-04-17 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0