veckan plus vägning

Det har inte hänt speciellt mycket hitills den här veckan utan det har mest varit jobb på schemat. I Tisdags efter jobbet blev det iaf ett efterlängtat Zumbapass för mig och syster min. Skönt. Måste verkligen palla mig dit oftare men tiden räcker inte alltid till tyvärr. Igår var det 12 timmars jobb så ja det var den dagen.

Idag är det ju Tosdag så då vart det vägning. Hade verkligen inga förhoppningar på att det skulle gå bra idag. Har inte skött mig speciellt bra i helgen så ett plus visste jag att jag skulle få men var inte så farligt som jag hade trott. Man får helt enkelt vara glad att det inte blev mer!

Veckans resultat:
+ 0,1 kg
Sammanlagt:
- 32,8 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0