Ny vecka

Ja då var det en ny vecka igen och tiden rullar på för full fart. Snart är vintern här. Börjar bli riktigt kallt ute. Brrrr säger jag bara.

Efter jobbet igår så åkte jag direkt ner till stan och träffade Syster, Anna, Jannike, Catrin och Susanne. Vi gick en sväng till Tratten för att fika eller jag åt lite mat. Var ju kanellbullens dag men blev faktiskt ingen för min del igår. Hoppade det. Kände mig inte ett dugg sugen på det. Var iaf väldigt mysigt och roligt. Vi skrattde så hela kafet hörde oss tror jag. Efter följde jag med hem till mamma en sväng för att glo lite på tv med syster min innan jag åkte hem.

Idag så lyckades jag inte gå upp i tid eller ja 9 minuter efter jag klev upp ur sängen så stod jag vid busshållsplatsen och lyckades då komma i tid till jobbet. Bra jobbat tycker jag. Kanske inte är det roligaste att börja med en massa stress på morgonen men får skylla mig själv som inte vaknade i tid.

På jobbet flöt allt på bra och idag var det fotografering. vi personal var med och tog gruppbild med barnen och även en gruppbild med ändast personal på. Sen kom alla föräldrar och ansvarade för den egna bilden och vi bjöd även på dropin fika till alla. Riktigt trevligt. Tyvärr hann man inte prata så mycket med alla eftersom jag befann mig ute och tog hand om de barn som föräldrarna inte hunnit komma till.

Var dålig på att fota igår men kan bjuda på de två bilder som fanns på kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0