Myspys

Helgen som varit har varit riktigt lugn och skön och jag har täffat vänner som jag inte träffat på länge. Riktigt mysigt och får hända lite oftare framöver tycker jag.

I Fredags efter jobbet åkte jag hem till Mamma för att bara umgås och äta middag. Var längesen jag var där och alla var hemma (förutom jossan som är i NZ). Blev god middag och mys med Idol i soffan och en massa skratt med syster.

I Lördags var det tvättstuga på dagen som gällde. Skönt nu har man rena kläder igen :) Alltid uppskattat! Efter tvättstugan åkte jag ner en snabbis på stan och lunchade med Camilla och kollade runt lite. På kvällen bar det hem till Petra och Coffe för filmkväll. Riktigt roligt att bara umgås och vara. Blev en del skitsnack också men så ska det väl vara!

Igår blev det en tripp till Gnesta med Kawsar. Emelie, Markus och Isabelle mötte upp oss vid tåget och vi tog oss en promenad hem till deras nya lägenhet. Riktigt fin var den. De lagade god mat åt oss (kyckling, klyftpotatis och tzatsiki). Sen blev det filmtittande innan det bar hem igen för sängen.

Som vanligt är jag dålig på fota men belv en hel del bilder i Gnesta igår så bjuder på några bilder därifrån.



Idag efter jobbet mötte jag upp syster och tog en tripp till gymmet. Blev 1 timma där och vi gick igenom krppen och tränade alla delar. Som jag nämt innan. Hur svag kan man vara i armarna egentligen?!?! Det ska det bli ändring på. Får varvas  med mer gymbesök blandat med gruppträning och simning nu för min del nu! Själva gymmet har aldrig varit något som jag tycket varit speciellt roligt. Gruppträning är mer min grej men vafan gå till gymmet ett par gånger ska man väl inte dö av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0