Min helg

I Fredags efter jobbet åkte jag ner till Stan och träffade Anna, Anna och Hampus en sväng. Vi gick runt och tittade lite i affärerna och åt lite granna. Kvällen spenderades hemma i soffan. Lungt och skönt. Kände att jag behövde det och min förkylning med.

Igår åkte jag ner till Stan och träffade syster min. Vi tittade runt i butikerna och hon införskaffade sig en massa nya träningskläder så hon var riktigt lycklig över det. Vi sprang även på min kusin och hennes flickvän så blev att äta lunch tillsammans med dem och även med morbror min. Riktigt mysigt. Man träffar ju inte dem så ofta tyvärr.

Efter stan åkte jag med hem till Mamma och åt lite middag med dem. Tacos, riktigt gott faktiskt. Sen blev det filmkväll hemma hos Petra och Coffe. Blev att titta på eclipse och the kid. två riktigt bra filmer som jag kan rekomendera till er.


Idag bestämde sig Camilla och jag för att åka upp till Brkaby outlet för att shoppa lite och eftersom Farmor bor i närheten kom hon även med oss. Var riktigt sugen på att shoppa idag men de gick ju åt skogen. Det ända jag kom hem med var ett par raggsockor till jobbet för 30 kr :( men man får väl se till den ljusa sidan att man inte spenderade en massa pengar men kände verkligen för att shoppa loss men finns det inget man vill ha i butikerna så ska man ju inte handla heller.

Vi följde även med farmor tillbaka till Jakobsberg och åt lunch tillsammans och gick i affärerna där. Hittade inget där heller. Ingen bra shoppingdag för mig helt enkelt. Camilla därimot shoppade så de brann. Hon hittade ännu mer träningskläder, jacka, kofta, mössa mm.

Nu är jag iaf hemma igen och blir en lugn och tidig kväll för imorgon är det jobb igen och efter jobbet ska äntligen det bli en date med Malin :) Nu har vi lyckats få till en tid då vi alla kan!. Woho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0