Klippning, födelsedagsfirande & utgång

Igår Lördag åkte jag ner till stan och träffade Anna och gick och klippte oss. Kände att jag verkligen behövde det. Har inte klippt mig på ett år så slitet var det. Måste säga att jag vart nöjd men lite ovant. Men förnyelse är väl aldrig fel.

Efter att vi klippt oss gick vi och köpte en present till Hampus och sedan åkte vi hem till Anna, Henke och Hampus i Mölnbo för att fira Anna som fyllde 26 år igår och även Hampus som blir 2 år snart. Blev bjudna på lite fika och bara umgicks. Riktigt mysigt faktiskt.



Efter besöket i Mölnbo åkte vi hem till Anna i Järna och åt lite middag och tog det lite lungt innan vi vart upphämtade av David och Berglund och utgång i Gnesta på Hotellet. Riktigt bra drag var det där igår. Ett bra cover band som spelade en massa gamla godingar och ett smockat dansgolv plus ett trevligt sällskap. Lördagen kunde nästan inte ha slutat bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0