Inte igen

Meningen var att jag idag efter jobbet skulle dra och simma men så vart det inte utan fick åka hem istället. Blir så less börjar känna mig hängig igen. Har inte tid att bli sjuk nu. Har ju redan varit det 2 gånger den här hösten men jobbar man med barn så sprider sig bacillerna tyvärr. Men blir att jobba veckan ut om det nu även skulle vara så att jag får feber. Bara 2 dagar kvar nu så får bita ihop.

Igår belv det iaf ett Zumbapass för mig. Hade med mig Petra och testade för första gången. Hon tyckte det var roligt så blir fler gånger för henne. Är ju alltid roligare att träna deso fler man är.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite och hoppas på att jag ska må bättre imorgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0