Helg!!

Ja igår blev det ingen vägning för min del. Var sååå trött så åkte hem på en gång efter jobbet och la mig och sov en timma på soffan. Riktigt skönt och kände att jag hittade hjärnan efter det. Senare på kvällen drog jag ner till sydpoolen och mötte upp Jossan för att simma och bubbla lite. Blev 10 längder. Kanske inte så mycket men något iaf. Sen blev de en massa bubbel. Så skönt, helt underbart!

Idag blev det en väldigt tidig morgon. Klockan ringde redan kl 4.30 imorse. Bara kliva upp och göra sig iordning för att åka till jobbet. Dagen på jobbet flöt på och de var väldigt lite barn idag. Så lite lungt såhär sida dagen på arbetsveckan.

Efter jobbet åkte jag ner till Stan och träffade Anna och inhandlade en födelsedagspresent till Jannike. Sen blev det lite mat och fika och ett besök på systemet innan det bar hemåt.


Efter stan så åkte jag hem och tog de lite lungt. Lär då inte bli en sådan sen kväll för mig idag då med tanke på att jag gick upp så tidigt. Har hunnit målat naglarna iaf och letat fram ett par leggins som jag bara använt en gång. Funderar på om jag ska ha de imorgon när vi ska på födelsedagsfest men vet inte kanske lite för mycket och glittriga. Paljetter över hela. Ja får helt enkelt ta och fundera på det och se om de blir de imorgon!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0