Födelsedagsmiddag & Bio

I Lördags blev det sovmorgon och bara slappa för min del. Skönt men drabbas  ändå av mindre panik att det inte händer något med tanke på att helgen är såå kort. På kvällen blev det ändå födelsedagsmiddag hemma hos Jannike. Var riktigt trevligt med god mat och dricka :)

Kommer lite bilder här men blev inte allt för många. Var lite dålig på att fota då.



Igår sov jag ännu längre vilket inte är bra för jag inte kunde somna igår kväll men blev en sväng upp till Stockholm iaf för att gå på bio med Anna, Berglund och Catrin. Blev att se filmen hämden med Mikael Persbrandt. Filmen var bra och helt klart värt att se.



Idag var det dags för jobb igen och eftersom jag då inte lyckades somna i tid så var det inte alls roligt när klockan väl ringde. Så det blev att stressa för jag göra mig iordning innan det bar av till jobbet. Jobbet har flytit på bra och innan jag gick hem idag fick jag träffa min nya mentor som jag fått. Alla nyeximinerade får en erfaren förskolärare som man ska kunna vända sig till ifall det är något och kunna bolla ideer med. Idag var första mötet och hon verkar väldigt trevlig och duktig med det hon gör så kommer nog bli väldigt givande möten de här året.

Snart blir det att glo på permiären av Paradise hotel och se om det är något att glo på. Lite tidsfördrift om inget annat iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0