Åter på jobbet

I dag var jag tillbaka på jobbet igen. Riktigt skönt att få komma dit och jobba lite istället för att sitta hemma och vara sjuk. Allt flöt på bra förutom att de blev lite senare än vad jag tänkte mig men så kan de vara ibland. Har även lyckats få med mig båda jobbtelefonerna hem. Duktigt Mikaela!

Hade tänkt klippa mig efter jobbet idag men hann inte in till stan innan de stängde så får göra det imorgon istället. Träffade Anna och gick och köpte hårfärg ( så nu är det färgat) och sen gick vi och fikade istället innan vi åkte hem. Nu har det varit en väldigt lugn kväll.

Här kommer en bild på kakmonstert :) Var ju tvungen att prova min nya kamera som har kommit nu!!

Kommentarer
Postat av: camilla

schyst att du säger att du ska vara med mig så är du med henne istället.

2010-10-02 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0