Tidig morgon

Ja idag vart det ingen sovmorgon för fem öre. Vaknade 1 minut innan klockan ringde i morse, det vill säga 04.54. Inte dirket den tiden man vill gå upp på en Lördagsmorgon men kallar jobbet så har man ingen val. Gick iaf superbra med tanke på att det var första gången jag öppnade där.

Var inget långt arbestpass utan slutade redan kl 10 i morse och då bar det hem till Södertälje igen. Annele, hennes lillasyster och barnen kom förbi och hälsade på en sväng. Sixten tyckte det var väldigt spännande att någon jagade honom men Ceasar var livrädd och gömde sig under badkaret hela tiden.

Vi vart inte så långvariga här utan vi tog bussen förbi stan en sväng innan vi åkte hem till Anneles mamma där även Anna och Hampus var. Där blev det att äta god middag och umgås och bara vara helt enkelt.

Kom hem innan kl 20 idag vilket var väldigt skönt med tanke på att jag gått upp väldigt tidigt. Blir ingen sen kväll för mig. Ska väl hinna att packa och fixa lite innan jag går och lägger mig iaf för imorgon åker jag och Farmor på en liten minisemester till Riga. Ska bli riktigt skönt att komma bort lite och se något nytt men vi är hemma redan på Tisdag igen, men kommer inte bli att jag skriver något under tiden jag är borta men jag bjuder på bilder när vi är hemma igen. Ha det så bra så länge för det ska jag ha!




Kommentarer
Postat av: @nn@

Du har en liknade blomig klänning som ja köpte i england =) hihi elle re det blommig kjol?

2010-05-12 @ 08:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0