Superdag

Igår var verkligen en superdag. Vädret var underbart. Kunde inte bli bättre. Dagen började med att jag följde med Anna och Hampus till sydpoolen och badade i någon timme. Var skönt att bada lite även fast jag höll på att slå ihjäl med ett antal gånger, men sånt får man stå ut med iblnad.

Efter badet gick vi vidare till stan en sväng och åt lite innan det bar av ut till mitt nya jobb för att skriva på papper att jag fått det. Så nu är har jag ett jobb och börjar jobba den 9 augusti. Ska bli riktigt roligt att få börja där. Fick träffa personalen igår också och det var lite blandat mellan lite yngre och äldre så det där ska nog bli super.

Efter det blev det att ta tåget ut till Gnesta med Anna och Hampus för att möta upp Emelie  och Isabelle. Blev en sväng till lekparken i det fina vädret medan vi skulle vänta på att Petra och Kawsar skulle dyka upp. När de väl kom blev det att gå hem till Emelie för att äta lite middag och dricka lite vin ja eller mycket vin blev det. Superroligt var det iaf. Har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge. Tack tjejer för en superkväll!

Bilderna nedanför är inte det bästa men bjuder på det i alla fall. De vart lite suddiga.



Kommentarer
Postat av: Berglund

haha vilka fyllebilder :D

2010-05-22 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0