Södertälje besök

Idag var tredje dagen i rad som kära Anna ringde och väckte mig. Hon tycker tydligen inte att jag ska sova på morgonen. Får se om jag får sova imorgon eller om hon har något viktigt att säga då med!

Det var bara att gå upp efter att jag pratat klart och göra sig i ordning och åka ner till stationen och möta Anna och Hampus och bege sig till badparken för att leka lite. Tydligen var Hampus så rastlös hemma så de ville komma ut. Efter att vi hade lekt där ett tag gick vi vidare ner till stan en sväng och tittade lite. Anna köpte skor och klänning m.m.

Sen blev det att skynda sig till bussen och åka till Södertäje syd och möta upp Annele och hennes barn. Lika roligt varje gång de kommer. Nu har vi ju inte setts sen i julas så nu var det extra roligt. Vi åkte iaf hem till Anna och Anneles mamma och åt lite lunch och tog det lungt.

Senare blev det en långpromenad. Först hem till mig och hämta min pant och sen vidare till Willys och handla lite och sen hem till hennes mamma ingen. Blev även middag där för min del och lite tv tittande innan jag även tog en promenad hem. Nu får det bli ett sent pass av Wii fit för min del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0