Riga

Nu är jag hemkommen från en superresa till Riga. Jag och farmor har haft det underbart. Har varit riktigt skönt att få komma bort lite men lika skönt är det när man kommer hem igen.

Har blivit mycket god mat och dricka men även en undarbar dag inne i Riga. Blev lite shopping för min del. Blev en tröja, nagellack, hårfärg som var väldigt billigt så passade på när det ändå var den färgen jag använder hemma. Blev även tre limpor ciggaretter så nu har jag de för ett tag framöver.

Solen sken hela dagen när vi var inne i Riga och vi åt underbar lunch. Åt en ceasarsallad med tiger räkor. Har nog aldrig ätit så goda förut synd bara att de blir lite svårt att få tag i de igen men får väl ta en tripp dit igen bara för salladen :)

Nej det har helt enkelt varit en underbar liten tripp. Tack Farmor för att du tog med mig. Här nere kommer en massa blider. De flesta är på oss men delar med mig av dem iaf.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0