Moa 1 år

Igår var det ett års kalas för lilla Moa innan de åkte hem till Stenungsund igen. Annele hade varit duktig och bakat och fixat innan vi kom. Blev inte allt för länge där eftersom de åkte ganska snart för att komma hem i lagom tid. Det tar ju ändå några timmar att komma hem för dem.

Efter kalaset åkte jag med Petra hem och umgicks där. Blev bjuden på middag och sen blev det filmtittande innan jag åkte hem igen. Blev inget bloggande igår eftersom jag inte var hemma förren efter kl 00.00

Idag har jag varit med Petra på IKEA och tittat runt lite. Var längesen jag var där så roligt och kolla runt lite och se vad de har fått in får nytt.

Sen blev det att hämta upp systeryster och bege sig ner på stan och kolla runt lite. Vi var inte nere speciellt länge utan vi åkte hem till mig istället och gick ut med mina katter. De var inte så populärt med tanke på att det var många månader sen de var ute sist men de ska nog tycka de är kul efter ett par gånger.

Camilla och jag gick även förbi Faster för att träffa hennes valp. Camilla hade inte hunnit träffa henne än så blev att vi var där ett tag. Nu är jag hemma igen och det blir en lugn hemmakväll för min del. Skönt faktiskt har inte hunnit vara hemma så mycket nu så.

För övrigt så fyller jag 25 år om ca 1 månad så nu planeras det för fest. Imorgon ska lokalen bokas och sen blir det att skicka ut inbjudningar till de drabbade. Kommer bli ett tema på denna fest men de berättar jag om lite senare efter att inbjudningarna har kommit ut.

Här kommer bilder från moas 1 års kalas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0