Min helg

Lördagen började med att klockan redan ringe kl 5.00, kanske inte det roligast på en Lördags morgon men vad ska man göra när man måste iväg och jobba. Kom fram till jobbet vid 7.30 och klockan 8 öppnade vi. Hela arbetspasset var hur stressigt som helt och allt gick fel också men överlevde iaf det men ursch vilken dag på jobbet säger jag bara. Hann inte äns ta lunch så mycket var det att göra men kom iaf iväg därifrån i tid kl 16.00.

Anna och Hampus mötte upp mig vid jobbet och vi tog tåget hem till Södertälje igen och vidare hem till Petra där vi åt middag och tittade på ESC. Vet att jag sa att jag inte skulle kolla på det för att Sverige inte var med men tänkte att jag skulle kolla iaf och heja på Tyskland och vilken tur för mig då eftersom Tyskland vann så säger grattis till dem.

Efter det var slut körde snälla Petra hem mig och blev att jag satt och glodde lite på datorn och tvn innan jag väl hoppade ner i säng och somnade riktigt snabbt kan jag lova.

Idag fick det bli sovmorgon och gick inte upp förren runt kl 12. Riktigt skönt kan jag lova. Var bara att göra sig iordning och sätta sig på bussen för att möta upp Lasse för att kolla på Linnea när de hade teaterföreställning på Sagateatern. De var riktigt duktiga trots att de bara är 11 år gamla. Tyvärr har jag inga bilder där ifrån för vi fick inte fota med blixt och då vart inte bilderna några bra.

Efter teatern åkte jag med hem till Mamma för att fira henne på Morsdag. Hon fick en flaska champange av mig. Hoppas det smakar gott. Blev att sitta i trädgården och njuta av att solen var framme medan mamma och Lasse pysslade runt i trädgården.

Vid 16 kom Petra och hämtade upp mig och vi åkte hem till henne för att lämna av bilden innan hennes storasyster Carola kom och hämta oss och vi åkte vidare till Heron city för att se Sex and the city 2. Filmen var riktigt bra och var absolut värd att se. Har man sett serien och första filmen ska man absolut se den här med. Det kändes som att det var ett bra avslut på hela Sex and the city grejen. Så riktigt bra.

Nu är jag hemma igen och blir åter en tidig kväll för mig idag då jag ska befinna mig på jobbet kl 7 imorgonbitti.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0