Måndag igen

Ja då var det Måndag och ny vecka igen. Tiden bara rusar förbi och snart är sommaren här. Kan kanppt vänta men vädret är inte så dåligt nu heller.

Dagen började med att Hampus ringde och väckte mig eller ja Anna slog väl mitt nummer men det var han som babbla men var inte så mycket att göra en att gå upp och ta en dusch och göra sig iordning innan det var av till bussen och tåget och ut till Gnesta. Vi var där redan kl 10.15 och Emelie och Isabelle kom och mötte oss vid tåget och vi tog en sväng förbi konsum och sen hem till henne. Emelie lagade lunch till oss. Blev tikka mansala med ris eller hur det nu stavar men det var gott iaf.

Blev att ta tåget hem vid 14.30 så jag skulle hinna hem en sväng och byta om och ta mig ner till sydpoolen för ett pass Afrodans. Känns riktigt skönt att vara igång med träningen nu och att jag tar den tiden för mig själv. Blir så lätt att man bortprioriterar den när något annat spännade händer men vill jag ner i vikt så är det bara att kämpa på och ja jag tycker det är roligt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0