Lucky

Efter intervjuen idag åkte jag hem till Annas mamma för att jag lovat att passa Hampus eftersom Anna skulle hjälpa Emelie att göra smörgåstårtor inför dopet imorgon. Blev en liten promenad med Hampus och Hugo förbi min mamma. Supervart ute var det då.

När väl Anna kom och hämta Hampus åkte jag hem till Faster och kollade in deras senaste tillskott i damiljen. En liten Lycky på 12 veckor. Supersöt var hon. Faster hade en hund innan som dog i somras så nu tänkte de att det var dags för en ny. Denna hund är barnbarn till den hon hade innan så lite roligt. De är väldigt lika.

Farmor kom även dit och vi blev bjudna på middag. Blev att sitta i deras trädgård en del också eftersom att det var så skönt ute. Nu är jag hemma igen och är väl dags för sängen snart så man orkar upp till Isabelles dop imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0