Kvällspromenad med sixten

Sixten har börjat med att han vill ut och gå igen på kvällarna. Likadant förra året. På vintern är han inte alls intresserad av det men nu sätter han sig vid ytterdörren och jamar så då klädde jag på mig och satte på han selen och gick ut på en liten sväng med honom. Nu är han lika intresserad som förra året. Han hoppar runt och smyger i gräset. De andra gångerna jag varit ute med han nu de senate veckorna har han varit väldigt försiktig men nu har det släppt.

Han jagade även en fågel för första gången. Gick kanske inte så bra eftersom jag hade han i sele men han försökte iaf. Tog med mig min nya kamera ut för att provfota med den. Kan ju säga såhär. Vilken skillnad på bildkvalite jämfört med den förra som jag fick låna av Lasse. Antar att jag kommer att ta mer foton nu, visst fotade jag förut med men nu lär det bli ännu mer.

Ceasar fick stanna inne eftersom han inte alls tycker det är roligt att vara ute. Han har inte riktigt fattat att det kan vara spännande att springa runt och upptäcka världen utan han bara ligger blixtstilla i gräset och vågar inte röra sig.

Här kommer lite bilder på oss när vi var ute och på Ceasar inne och ett videoklipp på Sixten och fågeln som retar honom. Kanske inte den bästa filmningen eftersom jag darrar lite på handen men man ser iaf















Kommentarer
Postat av: @nn@

Går ej se videoklippet =(

2010-05-27 @ 06:49:22
Postat av: Mikaela

Nu borde det göra det.

2010-05-27 @ 20:59:03
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0