Jakobsberg

På förmiddagen idag åkte Jag, Anna, Emelie, Camilla och barnen upp till Stockholm för att kolla på lite saker  på buttricks till min maskeradfest. Blev lite besviken när de inte hade det jag var ute efter men får försöka fixa det på något annat sätt.

Efter det åkte vi vidare till jakobsberg och hem till min Farmor. Farmor bjöd oss alla på lunch ute på resturang och sen gick vi runt och tittade lite i affärerna i centrum där. Jag fick även min födelsedagspresent i förskott. En digital kamera. Tack snälla Farmor. Jag fick den redan nu för att jag ska kunna ha använing av den när jag åker till Budapest nästa Lördag.

Efter att vi var klara nere på centrum åkte Anna, Emelie och barnen hem och jag och Camilla följde med Farmor hem en sväng innan vi också tog tåget hem. Nu blir det en lugn hemmakväll men lite tv tittande. Blir väl att kolla på första semifinalen av eurovision song contest för att se om det är några bra låtar med i år.

Här kommer två bilder på min nya kamera.


Kommentarer
Postat av: Annele

Vilken snäll farmor du har Mikaela!!

2010-05-25 @ 20:09:38
URL: http://mammaannele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0