Isabelles dop

Idag har jag varit på Isabelles dop och vilket underbart sommarväder det blev också. Helt underbart, får bara hoppas att det håller i sig också. Dopet var iaf väldigt fint och det bjöds på goda smörgåstårtor. Kommer bilder därifrån lite längre ner. Tyvärr är inte min kamera så bra så inga höjdarbilder blev det men snälla jossan har lovat att skicka hennes bilder till mig sen.

Efter dopet åkte jag och Annorna och Hampus ner på stan en sväng i det härliga vädret och sen blev det att åka hem till Anna och Anneles mamma och umgås med familjen Olsson. Man får passa på nu när de är här imorgon åker de hem igen, men blir en sväng dit imorgon med då vi ska fira Moa som blir 1 år nästa vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0