Hemma dag.

Idag har jag mest varit hemma med undantag att jag åkte med Annele och Petra till Tumba i förmiddags när Annele skulle tatuera sig. Den vart riktigt fin och hennes barn kommer nog bli väldigt stolta när de blir lite äldre och förstår vad de är. Vill ni se hur den ser ut kan ni titta in på Http://www.mammaannele.blogg.se

För övrigt har jag då spenderat min tid hemma. Har tvättat hela eftermiddagen så nu är alla kläder rena igen. Har även färgat håret så nu ser det bättre ut. Ingen utväckst längre.

Blev ingen vägning idag då det är röd dag så nästa vecka gäller det och hoppas att vågen vill visa minus då. Bara hålla tummarna för det och kämpa vidare!

Blir en lugn hemmakväll med tv tittande för min del idag. Får bli ett kort inlägg idag. Har inte så mycket att dela med mig av idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0