Grillparty gånger 2

Igår var det då valborgsmäsoafton och det firades med att åka med ut till pappa och bittes land med grillning. Tyvärr blåste det så mycket så gick inte att sitta ute och äta men maten var iaf supergod. Senare på kvällen blev det att spela sällskapsspel och bara umgås. Supermysigt var det med öppen spis och grejer. Precis som det ska vara. Bitte och jag kom inte i säng förren kl 5 imorse så har inget att klaga på en superkväll helt enkelt.

Idag när jag kom hem därifrån var det bara att göra sig irodnig och åka iväg hem till Mamma och Lasse. Vi skulle fira mammas födelsedag så blev grillning även där. Idag trotsade vi vädret och satt ute och åt. Riktigt kallt men med jacka och 2 filtar så överlevde jag även det. Blev att titta på körslaget där innan jag begav mig hemåt.

Ja de har varit 2 riktigt bra och trevliga dagar vilket jag gillar. Imorgon blir det en hemmadag med undantag för ett latinopass. Blir till att städa också vilket jag verkligen behöver. Tyvärr har jag inga bilder att visa för att jag helt enkelt glömt bort att ta kort så vi får klara oss utan det den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0