Glass i solen

Som jag nämde innan så åkte jag ner till stan för att träffa Anna. Vi gick bort till gästhamnen och tog årets första kulglass. Jag tycker alltid att det är roligt att smaka nya smaker och den här gången bleb det äpple/kanel och hallon. Hallon har jag ätit förut med äpple/kanel var något helt nytt. Låter kanske inte så gott men det var det. Riktigt gott faktiskt. Var super mysigt att bara sitta i solen vid vattnet och njuta och prata en massa skit.

Vi satt säkert där i två timmar men sen började det mulna på så då gick vi in mot centrum och tittade runt. Catrin kom även förbi och gick runt med oss. Jag nämnde ju förut i veckan att jag var besviken på att jag inte hittade det jag letade efter på buttricks. Har även letat runt på stan och i Stockholm och på internet men inte hittat det någonstans men idag kom Catrin på att vi har en secondhand butik som även är återförsäljare åt buttricks och där inne hade det jag letade efter så nu är är jag klar. Nu har jag allt jag behöver, Woho!

Nu blir det en lugn och tidig kväll hemma. Ska upp kl 5 imorgon bitti och jobba så det är vad som kommer hända för mig denna Fedagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0