Trött

Idag har jag verkligen varit trött. Känns inte som jag sovit på flera veckor och det har jag knappt gjort heller. Har varit full rulle hela tiden med resor och fixande av fest m.m så idag när jag kom hem på eftermiddagen la jag mig på soffan och somna på en gång och sov i 3 timmar. Jätteskönt, nu känner jag mig som människa igen.

För övrigt så blev det en tidig morgon idag. Petra kom och hämtade mig vid 8.30 och sen följde jag med henne ner till stan när hon skulle fixa sina naglar. De blev riktigt snygga.

Sen bar det upp en sväng för att träffa Camilla. Fick en fin klocka av henne i födelsedagspresent. Tack så mycket.
Vi blev inte alls långvariga för att både Petra och jag var helt slut.

Efter jag vaknat från min tupplur tog jag mig ut och gick en promenad fram och tillbaka till Willys. Var skönt att komma ut lite och få luft. Har ju ända varit en väldigt fin kväll.

Här nere kommer två blider på mitt fina armband som jag fick av Petra och Christopher och min klocka som jag fick av Camilla i födelsedagspresent. Tack igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0