Städat & barnvakt

Idag fick jag sova lite längre och det var ganska skönt faktiskt. Gick upp strax innan kl 10. åt lite frukost och sen satt jag igång och städade min smutsiga lägenhet. Den var verkligen ibehov av att städas. höll väl på med de fram till kl 15 iaf och sen blev det en snabb dusch innan jag tog en promenad hem till Anna och Anneles mamma.

Väl framme där så var det bara att ta hand om söta lilla Isabelle. Emelie och dem var på bio och jag lovade att passa dem. Gick hur bra som helst för hon är så snäll. Tog även hand om Hampus och fixa med han. Tiden gick iaf väldigt fort.

Anna och Emelie kom och hämtade upp mig och Isabelle vid 20.30 och sen åkte vi hem till mig en sväng innan de var dags för dem och hämta upp Henke och åka hem.

Imorgon är det vägningsdags och jag tror inte att de kommer bli ett positivt besked men man kan ju alltid önska iaf. Ni får hålla tummarna för de iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0