Midsommarhelgen

Har inte blivit något bloggande för mig i helgen då jag inte varit hemma. Utan varit iväg och njutit av det underbara vädret och firat midsommar men nu är jag hemma igen.

I Fredags tog jag och Kawsar tåget ut till Gnesta och Emelie för att möta upp henne och åka och handla lite innan vi åkte till Malmköping och hennes sommarstuga och familj.

Det var helt underbart väder och vi satt ute hela dagen och en bra bit in på kvällen innan det kom alldeles för mycket mygg. Blev lunch och traditionellt smörgåsbord till middag med sill och köttbullar m.m. Blev även jordgubbstårta och rabarberpaj till efterrätt.

När myggen blev allt för många gick vi in och spelade tp och yatzy in på småtimmarna innan det var dags att hoppa i säng. Blev inte allt för många timmar med tanke på att Isabelle vaknade vid kl 5.20 men lyckades somna om en timma iaf.

Igår när vi gjort oss klara bar det tillbaka mot Gnesta igen och en sväg till Södertälje innan vi åkte tillbaka till Gnesta igen och hade lite tjejkväll med filmtittande och det slutade med att vi sov över hemma hos Emelie.

Det har helt enkelt vart en toppenhelg med en massa skratt och roligheter.

Här kommer några kort iaf. Var väldigt dålig på att fota eller ja jag glömde bort de men något kort blev det iaf från Fredagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0