Ljusparty

Idag på dan åkte jag ner till stan och träffade Farmor och några till tanter. Vi gick till Hebbevillan och åt god lunch i solen. Vi satt och njöt i typ 2 timmar. Vi tog en liten sväng på stan också innan vi möte upp Petra.

Farmor, jag och Petra åkte till Expert för att kolla vad de skulle säga om min digitalkamera. Blev att lämna in den och får den om ca 14 dagar så nu blir det att plocka fram den gamla som jag hade innan och använda den ett tag framöver tills jag får tillbaka min nya.

Har även hunnit med att gå på ljusparty hemma hos Petras storasyster också. Blev inget handlande för min del den här gången heller. Finns liksom inga pengar för det även fast det finns hur mycket fina saker och ljus som helst.

Imorgon blir det vägning för min del igen. Var ett tag sen nu med tanke på jobb och semester och så men ränkar med ett plus på vågen. Har inte skrivit upp vad jag ätit eller något sen sist jag var där sen har jag inte miss sköt mig hur mycket som helst men lite har det blivit men nu är det verkligen nya tag och kämpa på helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0