Jobbat och underbara sol

Gick upp kl 05.30 imorse efter att knappt sovit 5 timmar men får väl skylla mig själv som inte går och lägger mig i tid helt enkelt. Tiden på jobbet gick iaf väldigt snabbt men jobbade bara mellan 8 och 12.20 så kan ju bero på det.

Efter jobbet hämtade Petra upp mig vid årstaberg och åkte ner och mötte upp Emelie, Isabelle, Kawsar, Anna och Hampus. Vi gick runt och kollade lite i affärerna och njöt av solen.

Blev ingen vägning för mig idag heller. Har kommit av mig lite. Har varit för mycket de senaste veckorna så har inte hunnit tränat eller så men efter jag kommer hem från Budapest så är det allvar igen. För ner ska jag det är en sak som är klar.

Efter stan följde jag med Petra och hämtade Hampus på dagis och sen åkte vi vidare till mig och hämtade ut Sixten så han fick komma ut lite. Det tyckte Hampus var superroligt till en början men sen när han inte gick som han ville så var det inget kul längre. Vi lämnade upp Sixen och gick och köpte mat och satt ute i den underbara solen och njöt. Efter maten gick vi vidare till lekparken så han fick leka och jag och Petra satt och solade lite.

Efter ett tag ringde Faster som bestämt och jag följde med henne på en promenad med Lucky och de andra åkte hem. Följde även med Faster hem en snabbis innan jag gick hem. Var verkligen skittrött så somna på soffan en stund. Var riktigt skönt faktiskt. Nu känner jag mig piggare och huvudvärken är borta.

Här kommer en bild på söta Lucky




Kommentarer
Postat av: Anna

Du umgicks ju inte alls med petra efter, precis vad jag sa..

2010-06-04 @ 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0