Hundvakt

Imorse vaknade jag kl 06.30 för att göra mig iordning och gå hem till min Faster för att passa deras lilla Lucky ett par timmar. Hon vart superglad när jag kom så det kändes skönt. Hon har varit väldigt blyg innan så bra om det vänder nu. Vi låg i soffan och sov ett par timmar innan vi tog en promenad ute. När vi kom in igen la vi oss i soffan igen och hon låg i min famn och gosade och busade innan hon somna igen.

Vid 12 kom Thomas hem igen och tog Lucky så då gick jag hem igen och la mig på soffan igen. Sov ända fram till kl 15.20 har varit helt slut idag. Vet inte varför jag varit så trött men nu känner jag mig piggare iaf vilket känns skönt. Imorgon blir det 30 årsfest för Jeanette! Ser jag fram emot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0