Hemma igen

Ja jag kom hem igår eftermiddag men har inte hunnit sätta mig ner och blogga. Har haft fullt med saker att fixa innan jag fyller år i morgon och det ska råda maskeradfest! Hoppas verkligen att det ska bli roligt och att alla blir nöjda.

Budapestresan var helt underbar med mycket sol och bad. Tiden gick bara väldigt snabbt. Visst är det bra och skönt att komma bort men hemma är nog ändå bäst. Speciellt när man är dunderförkyld. Men överlever nog iaf. Finns hur mycket som helst som jag skulle kunna berätta om budapest och tycker verkligen att folk som inte varit där ska åka dit. Hur fint som helt och bra priser. Jag skulle lätt kunna åka dit igen men nu får bilderna tala för sig själva.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0