Heldag

Idag har jag varit iväg hela dagen. Åkte ner till stan med Petra först och kollade runt lite innan jag träffade Anna och Emelie och vi begav oss till Järna och sen Mölnbo. Har varit en väldigt lugn dag ute i Mölnbo. Tv tittande och lek i parken men även lite snack. Känns som det var evigheter sen jag umgicks med Anna och Emelie så var väldigt trevligt.

Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder från dagen eftersom min kamera gått sönder idag. Blir att åka till expert imorgon och få den lagad eller utbytt. Den är ju inte äns 1 månad gammal.

För övrigt fyller min lillkatt 2 år idag också. Så nu har alla här hemma fyllt år haha! Men som jag sagt förut så går verkligen tiden fort och det känns fortfarande som att jag fick hem dem igår fast om man tänker på allt som Sixten pajat här hemma så kan det inte ha varit igår :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0