Gnesta, Malmköping och Trosa

Idag har det varit en heldag med Emelie och Kawsar. Blev att ta tåget strax innan 12 ut till Gnesta och hem till Emelie en liten sväng innan hennes mamma kom ut dit och hämta upp och vi körde ut hennes mamma till deras sommarstuga i Malmköping en snabbis och sen tillbaka till Gnesta.

Vi tillbaka i Gnesta mötte vi upp Kawsar och gick ut och njöt i solen ett tag. Jätteskönt ute idag, helt underbart. Sen blev det att äta middag ute i solen också. Man blir så glad av att solen lyser.

Efter maten så kände vi att vi ville hitta på något och efter mycket om och men så bestämde vi oss för att åka till Trosa för att äta glass och njuta av kvälls solen.

Denna dag har helt enkelt handlat om att vara ute och njuta av solen för man vet ju aldig i detta land hur länge man har solen. Har varit en toppen dag helt enkelt.

Imorgon är det vägning för min del och jag har skött mig och tränat och så. Visst blev lite alkohol i helgen men annars så men håll tummarna för att jag ska få ett minus på vågen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0