Fixat och donat

Underbart väder idag och jag är klar i skolan. Kan det bli bättre?!? Nej skulle inte tro det. Känns helt underbart. Blir att njuta av sommaren så gott det går nu innan allvaret drar igång på allvar med jobb och så i höst!

Petra och jag var ute en sväng i solen idag och njöt av det fina vädret innan vi tog en tripp förbi Öb och handlade lite inför min fest nästa lördag. Nu är det bara alkoholen, hallon, tilltugg och plastmuggar kvar sen är allt fixat. Känns riktigt bra faktiskt.

Vi har även suttit hela kvällen och pulat med musik för att få ihop en bra blandskiva så att det ska passa alla smaker. Vill ju att alla ska vara nöjda och belåtna. Så förhoppningsvis så passar det. Blev iaf en skiva med 146 låtar om jag ska vara exakt.

Vi var även förbi Petras mamma och lånde en bålskål av henne. Har inga stora skålar hemma och känns inte så roligt att bjuda på välkommsdrink i en kastrull!

Nej nu är det dags för sängen så man orkar upp och jobba imorgonbitti. Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0