Terminstart

Igår var det terminstart för våren och min sista termin :) Vet att jag tjatar en hel del om att det är min sista termin men känns helt overkligt. Tiden har bara flugit förbi och jag känner mig verkligen redo att sätta igång och jobba nu. Längtar verkligen. Terminen startade iaf med en två timmars föreläsning mellan 15.00 och 17.00. Lite dum tid kanske med de gick det med.

När föreläsningen var slut åkte jag förbi affären och hem och åt middag och sen så hände det inte mer, var ju inte hemma förren 18.45 så hann inte med så mycket heller. Var bara hemma och tog de lugnt och tittade på tv och kollade upp lite böcker och så inför kursen.

Idag har det varit heldag i skolan. Började med en tre timmare föreläsning kl 9.00 i morse. Superintressant men väldigt lång, man tappar fokus efter ett tag men jag pinade mig igenom den iaf. Kl 13 började lektionen och vi fick träffa våran lärare och klass för första gången. Läraren värkar vara bra och klassen består bara av tjejer. Folk kanske tycker att det är ganska självklart när de kommer till att jobba med yngre åldrar men det här är första klassen på hela lärarutbildningen som jag inte har en ända kille i klassen förutom läraren då.

Var hemma vid 17.30 då vart det att äta middag och sen tog jag ett wii fit pass på 45 minuter. Skönt!

Nej nu ska jag återgå till tv tiittandet :D Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0