Stan

Var meningen att jag, Anna och Hampus skulle åka upp till Stockholm idag och träffa Malin. Så vart det inte tyvärr. Vart lite förhinner och det kanske var bra det med tankte på att tågen inte alls gått som de ska idag. Vi får ta ett nytt försök till en träff nästa vecka.

Jag åkte iaf ner till Stan och träffade Anna, Hampus och Hilkka och åt en kycklingsallad till lunch med dem. Sen gick vi runt i butikerna och glodde som vanligt. Känns det som, brist på intessen kanske :S men blev ett X antal timmar på stan iaf innan jag åkte hem igen. Kände mig helt slut när jag väl kom hem så jag la mig i soffan och halvsov i en timma typ sen bestämde jag mig för att det var dags att vakna till liv så vart ett Wii fit pass på 42 minuter. Nu känner jag mig piggare igen.

Nu är det Lets dance på Tv så ska väl fortsätta att titta på det. Ha en fortsatt trevlig Fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du orkade ju ingenting sa du ju

2010-01-30 @ 00:21:30
URL: http://jossdiary.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag var skittrött och orkade inte göra något när jag smsade med dig men efter att jag sovit en stund fick jag lite mer energi.

2010-01-30 @ 21:34:21
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0