Stan & Afrodans

Idag vart det en sväng på stan med Anna och Hampus efter att jag fick sova till kl 11.00. Skönt att sova ut lite. Inte för att jag gått upp allt för tidigt när jag var borta heller men :)

Vi gick runt i affärena och tittade lite iaf. Hittade vantar, lite smink och en sjal till våren. Vi tog även en fika. Var inte så mycket att de i affärena faktiskt. Har ju inte kommit något nytt än och man har ju gått i affäärerna under mellandagarna så.

Vid 16 lämnade vi iaf av Hampus till sin pappa och vi begav oss sakta men säkert till Sydpoolen för årets första träningspass. Nu är det bara att sätta igång med träningen igen på allvar. Nu har det ju varit jul och jag har inte varit hemma men nu har jag inte något att skylla på utan bara att gå dit, inte för att jag tycker att det är speciellt jobbigt att göra det men man är ju alltid lite segstartad.

Nu blir det att plugga en hel del. Ska nog gå ganska smidigt bara jag väl kommer igång så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0