Skola, Stockholm

Idag hade jag ett inbokat möte med min Lärare från Hösten. Skulle redovisa två delar som jag missat på grund av sjukdom. Gick superbra och jag är godkänd nu. Känns väldigt bra. Nu väntar jag bara på svaret på examinationen som ska komma vilken dag som helst :) Får hoppas på det besta helt enkelt.

Efter skolan mötte jag upp Camilla, Anna och Hampus inne i Stockholm och vi gick runt lite i affärerna och kolla runt. Blev ingen shopping för mig idag. Man behöver ju inte handla varje gång man är på stan även om det är väldigt roligt :D

När jag kom hem fixade jag lite mat till mig. Blev risgrynsgröt och hårdmacka. Orkade inte med någpt avancerat idag. Sen vart det ett 50 minuters Wii fit pass. Alltid lika roligt. Känner verkligen att jag fått in en bra rytm i min träning nu och det är inte alls jobbigt att ta sig till gymmet. Vilket känns väldigt skönt. Det har blivit en del av min vardag och får hoppas att motivationen sitter kvar för alltid :)

Imorgon blir det att simma med Jossan. Ska bli skönt, har inte simmat sen innan jul så vi får se hur många längder jag ger mig på. Mitt mål är iaf 30 längder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0