Skola & Afrodans

Idag var det skola igen och hela förmiddagen gick åt till att öva på våran dans som vi ska redovisa på Torsdag. Vi har verkligen haft superroligt idag och svårt har det också varit med tanke på att vi är sex personer med sex olika viljor som ska sätta ihop ett dans nummer men det värkar som vi lyckats iaf. Imorgon blir det att finslipa på dansen och och öva öva öva.

Efter skolan hann jag åka hem en sväng och byta om innan jag skulle iväg på Afrodansen. Var skönt att träna även fast jag har träningsvärk från igår. Trodde inte man kunde få det av att köra wii fit, men kan ju bero på hur mycket man själv tar i. Träningsvärken sitter i mage och höfter och beror nog på att jag "rocka" rockring igår för fulla muggar :)

Efter träningen blev det mat och en dusch och Sims 3 också. Nu är det spårlöst på tv så sitter och tittar på det. Tycker det är superspännande att se när de letar efter familjemedlemmar och brukar även fälla en tår eller två. Sen blir det väl paradise hotel och sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0